طرح هوشمند سازی كارت بازرگانی دراستان البرز آغاز شد
نوشته شده توسط : sadis

'غلامرضا ركنی ' روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی از این كارت و ایجاد اطمینان و آرامش در میان فعالان اقتصادی اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: بر روی كارت های بازرگانی هوشمند امضا بصورت دیجیتال تعبیه شده كه می تواند جلوی بسیاری ازسوء استفاده های احتمالی را بگیرد.

ركنی اضافه كرد: دارنده كارت هوشمند مسئولیت قانونی تمام فرایندهایی كه روی كارت انجام می شود را بر عهده دارد و همین امر موجب شفافیت مطلوبی در فضای اقتصادی كشور خواهد شد.

وی گفت: تسریع در خدمات رسانی به فعالان اقتصادی كشور و كاهش حضور فیزیكی آنان برای انجام امور از دیگر مزایای كارت بازرگانی هوشمند است.

وی یادآورشد: مرحله اول این طرح در البرز به عنوان پایلوت كشوری اكنون آغاز شده و كارشناسان مربوطه بصورت همزمان نسبت به صدور كارتهای جدید و تمدید كارت های پیشین فعالان اقتصادی اقدام می كنند.

سرپرست معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان البرز گفت : یكی ازمهمترین موضوعات تعریف شده دراین طرح تسریع در امور اداری و ارائه بهینه خدمات به دارندگان كارت های بازرگانی درسراسر كشور است .

وی اظهار امیدواری كرد: اجرای آزمایشی این طرح در البرز به گونه ای انجام شود كه تمام افراد بهره مند از كارتهای بازرگانی بتوانند با رضایت خاطر در پیوستن به این طرح پیشقدم شوند.

ركنی گفت: كارت هوشمند برای تمام فعالان اقتصادی كه دارای كارت بازرگانی دفترچه ای هستند، صادر می شود .

وی افزود: سیستم هوشمند این كارت به گونه ای طراحی شده كه مشخصات فردی و تمام فعالیتهایی اقتصادی دارنده آن روی این كارت ذخیره می شود و به راحتی از طریق كارت خوانهایی كه در محل های مختلف تعبیه شده قابل دسترسی است.

ركنی افزود: كارتهای بازرگانی هوشمند مانند گذشته از طریق اتاق بازرگانی و صنایع و معادن صادرشده و توسط سازمان صنعت ، معدن وتجارت مورد تایید نهایی قرارمی گیرد.ك/3

7413/ 692





:: برچسب‌ها: تابستان , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: